1403/2/4
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سوالات متداول

سوالات متداول

سیمیا سیستم چیست؟

سیمیا سیستم چیست: شرکت سیمیا سیستم یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای ایرانی در حوزه ICT و انفورماتیک محسوب می شود که شرکتی کاملا خصوصی است و زیر مجموعه هلدینگ سیمیا توسط مدیرانی حرفه ای اداره می شود. پس از تاسیس در یک مدت زمان کوتاه به بزرگترین شرکت تامین کننده قطعات کامپیوتر در سراسر ایران تبدیل شد و با توجه به تعهد خود نسبت به ارائه استانداردهای بالای بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش، مشاوره و پشتیبانی قوی از شرکای تجاری و مشتریان خود، پیشرفت فوق العاده ای به دست آورد.

سیمیا سیستم چیست

شیوه پرداخت

در شیوه پرداخت سیمیا سیستم کلیه معاملات و مبادلات با ارزهای دیجیتال توسط بستر صرافی سیمیا انجام میگردد.

شما میتوانید ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در فروشگاه سیمیا را معامله نمایید. و همچنین با همکاری صرافی سیمیا خریدی امن و لذت بخش را تجربه کنید.

شیوه پرداخت

پرداخت ارز دیجیتال

در فروشگاه سیمیا به این مرحله که رسیدین صفحه بصورت هوشمند به صرافی سیمیا وصل میشود و ارز دیجیتالی را که انتخاب نمودین جهت پرداخت مرحله 1 در تصویر پیوست. و در مرحله 2 آدرس والت که بایستی واریز انجام گردد به شما میدهد تا سفارش شما تایید گردد. شایان ذکر است میتوانید QR کد هم اسکن کنید و با کیف پول ارز دیجیتال خود یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

پرداخت

چرا در فروشگاه سیمیا قیمت تومانی درج نشده؟

چون طبق سیاست مدیران شرکت سیمیا سیستم زیرمجموعه هلدینگ سیمیا کلیه معاملات توسط ارزهای دیجیتال انجام میگردد.

قیمت دلاری اجناس در فروشگاه سیمیا بروز میباشد و در موقع خرید به صورت اتوماتیک تبدیل به ارز دیجیتال مورد نظر شما میشود. خریدی لذت بخش و ساده را برای شما به ارمغان میاورد.

فروشگاه سیمیا

شرایط گارانتی سیمیا سیستم

شرایط گارانتی امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا شرکت سیمیا سیستم زیرمجموعه هلدینگ سیمیا مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد. جهت سهولت در پیگیری گارانتی سیستم خود می توانید از طریق شماره

02166389581 و یا فرم تماس هوشمند اقدام نمائید.

شرایط گارانتی

ساعات کاری سیمیا سیستم

در شرکت سیمیا سیستم زیرمجموعه هلدینگ سیمیا : پنجشنبه و جمعه شرکت تعطیل میباشد. ساعات کاری شرکت از 11 الی 17 میباشد.

شایان ذکر میباشد در روزهای تعطیل خدمات پشتیبانی ارائه میگردد. و همچنین جهت پشتیبانی و مشاوره میتوانید در قسمت تماس با ما بصورت هوشمند با کارشناسان سیمیا سیستم در ارتباط باشید.

ساعات کاری

نرم افزار مرکز تماس سیمیا چیست و چگونه کار می‌کند؟

نرم افزار مرکز تماس سیمیا بر اساس فناوری VoIP طراحی شده است. این نرم افزار تماس‌ها را از طریق شبکه داخلی یا اینترنت به دستگاه‌هایی مانند تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت و تلفن‌های سخت VoIP متصل می‌کند. به بیان دیگر تکنولوژی VoIP صدای آنالوگ را به صفر و یک تبدیل و به صورت دیجیتال در بستر شبکه منتقل می‌کند. نرم افزار مرکز تماس سیمیا هم پس از تشخیص تماس خروجی یا ورودی ، این اطلاعات را به گیت‌وی ویپ یا تلفن‌ها و سایر دستگاه‌های ارتباطی ارسال می‌کند.

مرکز تماس سیمیا

اگر می‌خواهید به مشتریان خود خدمات تلفنی هوشمندانه‌ای ارائه دهید، نرم افزار مرکز تماس سیمیا، دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. بدون اطلاع از آمارها و گزارش‌های تحلیلی، بدون مدیریت اصولی صف‌های تماس، مسیریابی دقیق تماس‌ها و همچنین بدون یکپارچه‌سازی با CRM طبیعتا نمی‌توان مرکز تماس را به درستی مدیریت کرد. بنابراین وجود یک سامانه بروز برای مدیریت مرکز تماس بسیار حائز اهمیت است.

مرکز تماس سیمیا

مهمترین مزایای استفاده از مرکز تماس Simia چیست؟

مرکز تماس Simia
  • عدم محدودیت جغرافیایی

مرکز تماس Simia به دلیل اینکه بر بستر شبکه طراحی شده است، محدودیت‌های جغرافیایی معمول را نخواهد داشت. یعنی شما می‌توانید خارج از شرکت تنها با استفاده از تلفن همراه خود یا لپ‌تاپ شخصی‌تان به سیستم متصل شوید و به تماس‌ها پاسخ دهید. چنین موضوعی کار افراد دورکار را بسیار آسان می‌کند. همچنین همین موضوع نظارت بر تیم‌های دورکار را هم برای مدیران فراهم می‌کند. یعنی فرایند فعالیت مجموعه و نظارت بر عملکرد آن هیچ محدودیت جغرافیایی نخواهد داشت.

  • انعطاف و توسعه‌پذیری نامحدود

فناوری VOIP این امکان را به شما می‌دهد که بدون هزینه اضافی مجموعه خود را گسترش دهید. به عنوان مثال تعداد پرسنل شرکت شما در مدتی کوتاه چندین برابر شده است. در این شرایط تنها چیزی که لازم است پرسنل شما داشته باشند، یک لپ‌تاپ و هدست است تا بتوانند از سامانه مدیریت مرکز تماس ویپ استفاده کنند.

  • هزینه راه‌اندازی و نگهداری پایین

یکی دیگر از ویژگی‌های مرکز تماس Simia که باید به آن اشاره کرد، هزینه راه‌اندازی پایین آن است. این سامانه چون بر پایه فناوری ویپ طراحی شده است، برای راه‌اندازی آن نیازی به سیم‌کشی مجزا و تجهیزات اضافی نخواهند داشت. حتی برا استفاده از آن هم تنها چیزی که لازم است یک کامپیوتر و یک هدست است.

  • ارتباط نامحدود بین شعب با استفاده از فناوری VoIP

از دیگر ویژگی‌هایی مرکز تماس Simia باید به قابلیت ایجاد ارتباط گسترده بین شعب یک سازمان اشاره کرد. سامانه مدیریت مرکز تماس سیمیا این امکان را برای شما فراهم می‌کند که تمام شعب و واحدهای مختلف سازمان خود را با هم مرتبط سازید.

سوالات متداول 2

سوالات متداول ، بخشی جامع در خصوص پرسشهای بیشتر پرسیده شده از ما میباشد.

همچنین بخش سوالات متداول  هلدینگ سیمیا و صرافی سیمیا را میتوانید با کلیک بر روی نامها مشاهده نمایید.

اسکرول به بالا
سیمیا سیستم

ورود به سیمیا سیستم

سیمیا سیستم

ثبت نام در سیمیا سیستم

سیمیا سیستم

فراموشی رمز عبور