با سیمیا سیستم به دنیایی بهتر متصل می شوید

سوالات متداول

سوالات متداول

سیمیا سیستم چیست؟

سیمیا سیستم چیست: شرکت سیمیا سیستم یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای ایرانی در حوزه ICT و انفورماتیک محسوب می شود که شرکتی کاملا خصوصی است و زیر مجموعه هلدینگ سیمیا توسط مدیرانی حرفه ای اداره می شود. پس از تاسیس در یک مدت زمان کوتاه به بزرگترین شرکت تامین کننده قطعات کامپیوتر در سراسر ایران تبدیل شد و با توجه به تعهد خود نسبت به ارائه استانداردهای بالای بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش، مشاوره و پشتیبانی قوی از شرکای تجاری و مشتریان خود، پیشرفت فوق العاده ای به دست آورد.

سیمیا سیستم چیست

وب اپلیکیشن (PWA) سیمیا سیستم را چگونه نصب کنیم؟

Simia PWA  وب اپلیکیشن سیمیا سیستم

وب اپلیکیشن های پیشرونده PWA که به اختصار (Progressive Web Apps) در آمده، به اپلیکیشن هایی گفته میشود که بر خلاف اپلیکیشن های بومی که منحصر به کد نویسی و سیستم عامل های خاص مانند اندروید و آی او اس میباشد از نسخه وب سایت به صورت یک اپلیکیشن در صفحه گوشی همراه شما استفاده می‌کند و شما را وادار به نصب یک اپلیکیشن بومی و کم کردن فضای سیستم شما نمی‌کند. یعنی شما با نصب یک اپلیکیشن بومی در صفحه موبایل یا تبلت خود به یک نسخه بهینه شده وب سایت مورد نظر برای استفاده بر روی دستگاه خود دسترسی پیدا میکنید.

مهم‌ترین مزیت‌های وب اپلیکیشن (PWA) سیمیا

pwa simia
  • حفظ یک پارچگی بر روی دستگاه های مختلف
  • دسترسی همیشگی به سایت و فروشگاه سیمیا
  • سرعت و دقت و عملکرد عالی وب اپلیکیشن سیمیا
  • نصب و فعال سازی آسان بدون نیاز به نرم افزار جانبی
  • قابلیت استفاده در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS
  • به صورت خودکار به روز رسانی می شود 

به کمک وب اپلیکیشن (PWA) سیمیا سیستم می‌توانید بدون نیاز به مراجعه به اپ استورها ، نسخه وب اپلیکیشن سایت را با استفاده از مرورگر خود، بر روی گوشی خود نصب کنید.

وب اپلیکیشن سیمیا سیستم که از نظر قابلیت، تفاوتی با اپلیکیشن اندروید یا IOS نداشته و هیچگاه از دسترس خارج نمی‌شود. همان‌طوری که می‌دانید به دلیل محدودیت‌ها هر از چندگاهی اپلیکیشن‌های ایرانی دچار مشکل می‌شوند به همین دلیل نصب وب اپلیکیشن (PWA) سیمیا را به عنوان روش پایداری را برای دسترسی همیشگی و آسان به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کاربران عزیز میتوانند با طی کردن مراحل ذیل، اپ سیمیا را مانند سایر اپلیکیشن‌های خود در گوشی نصب کنند.

راهنمای نصب “وب اپلیکیشن” سیمیا بر روی دستگاه های اندروید

  1. در مرورگر کروم (chrome) آدرس ذیل را وارد کنید.

simiasystem.ir

2. مطابق تصویر زیر نمایش داده می‌شود. برای نصب نسخه وب اپلیکیشن منو کروم را انتخاب کنید.

وب اپلیکیشن سیمیا سیستم

3. پس از اینکه منو کروم باز شد، مانند تصویر ذیل گزینه “Install app“ و یا Add to Home screen را انتخاب کرده و منتظر بمانید، دکمه Add ظاهر شود پروسه نصب به پایان برسد.

pwa سیمیا سیستم

4. پس از نصب PWA سیمیا سیستم می‌توانید با شماره موبایل ، کلمه عبور خود وارد “وب اپلیکیشن“ سیمیا شوید و به آسانی لذت ببرید.

progressive web apps simia system
وب اپلیکیشن سیمیا سیستم در مرورگر های مختلف

راهنمای نصب “وب اپلیکیشن” PWA در سیستم عامل های اپل

برای دریافت نسخه PWA در سیستم عامل iOS , ipad os , Mac os  به روش زیر عمل کنید:

  1. در مرورگر کروم (chrome) یا “سافاری Safari” آدرس زیر را وارد کنید.
    simiasystem.ir
  2. در صفحه باز شده منوی زیر نمایش داده می‌شود. مطابق تصویر، روی گزینه Share در نوار Safari کلیک نمایید.
pwa صرافی سیمیا در ios ipad macbook

3. هنگامی که منو باز شد روی Add to Home Screen کلیک نمایید.

وب اپلیکیشن سیمیاسیستم در ios ipad macbook

4. در صفحه جدید روی Add کلیک نمایید.

install paw simia system for ios ipad os mac os

5. هم اکنون PWA سیمیا سیستم روی صفحه اصلی نمایش داده خواهد شد. میتوانید با خیال راحت از برنامه لذت ببرید.

progressive web apps simia system for ios ipad os mac os
وب اپ سیمیا

چگونه با سیستم تیکتینگ (Ticketing) سیمیا، تیکت ارسال کنیم؟

تیکتینگ  Ticketing چیست؟

system ticketing simia تیکت سیمیا تیکتینگ هوشمند

اگه تجربه مدیریت یک تیم خدمات مشتری رو داشته باشین خیلی خوب می‌دانیدکه دفتر کار تقریبا مثل یک میدان جنگ است. در عرض یک ثانیه ایمیل یا پیام شکایت جدیدی دریافت می‌کنید که توسط یکی از مشترکان ارسال شده و باید به اون رسیدگی شود. همزمان یک درخواست توسط یک مشتری بالقوه ارائه شده که توجه فوری کسب و کار رو انتظار داره.یک سیستم تیکتینگ قدرتمند می‌تواند به شما کمک کند تا این هرج و مرج رو به آرامش تبدیل کنید. سیستم تیکتینگ Ticketing هوشمند سیمیا برای دریافت درخواست ها، سوالات و مسائل از چندین کانال طراحی شده تا به این شکل هیچ پیامی جا نماند و باعث نارضایتی کاربران نشود. 

سیستم تیکتینگ Ticketing چیست؟

تیکت سیمیا

سیستم تیکتینگ Ticketing در واقع یک برنامه نرم افزاری هستش که برای مدیریت و پیگیری درخواست های پشتیبانی و سوالات مشتری استفاده میشود. یک راهکار تیکتینگ، پلتفرمی متمرکز رو برای مشتریان یا کاربران و همینطور تیم های پشتیبانی فراهم می‌کند تا ارسال درخواست های پشتیبانی و مدیریت و حل آنها به راحتی انجام شود.

سیستم تیکتینگ (نرم‌افزار پشتیبانی آنلاین) یک نرم‌افزار جامع و منسجم برای مدیریت درخواست‌های پشتیبانی مشتریان است.


این سیستم معمولا شامل یک رابط کاربرپسند است که به مشتریان اجازه می‌دهد درخواست ها را ارسال و وضعیت پاسخگویی به درخواست ها رو پیگیری کنند. این راهکارها همچنین ابزارهایی رو برای دسته بندی، اولویت بندی و اختصاص تیکت ها در اختیار تیم های پشتیبانی قرار می‌دهد.


بعضی از سیستم های تیکتینگ Ticketing همچنین دارای ویژگی هایی مثل اعلان های خودکار، مدیریت دانش و تجزیه و تحلیل هستن تا به تیم های پشتیبانی کمک کنن تا کارآمدتر و موثرتر کار کنند.

آموزش کار با سیستم تیکتینگ Ticketing سیمیا:

ابتدا هنگامی که وارد صفحه ارسال تیکت میشوید صفحه زیر را مشاهده میکنید:

سیستم تیکت هوشمند سیمیا

در ادامه ارسال تیکت بایستی موارد علامت گذاری شده را به شکل زیر تکمیل نمایید:

  • 1. دپارتمانی که مورد نظر شماست را انتخاب میکنید.
  • 2. سپس نوع تیکت را انتخاب میکنید.
  • 3. عنوان تیکت و مورد یا مشورتی که دارید را تایپ مینمایید.
  • 4. اولویت تیکت را وارد میکنید، بر اساس اهمیتی که برای شما دارد.
  • 5. نام خود را وارد مینمایید.
  • 6. ایمیل خود را به صورت دقیق و کامل جهت ارتباط تیم تیکتینگ سیمیا سیستم وارد میکنید.
  • 7. موبایل خود را با صفر و به صورت دقیق جهت ارتباط و ارسال SMS اطلاع رسانی وارد مینمایید.
تیکت سیمیا

پیغامی که دارید را میتوانید در بخش شماره یک مانند تصویر بصورت متنی تایپ کنید و یا میتوانید علاوه بر تایپ پیام صدای خود را ضبط نمایید و برای ما ارسال کنید.( برای ضبط صدا ابتدا بر روی شماره 2 کلیک مینمایید و پس از پایان پیام صوتی شماره 3 را کلیک میکنید تا ضبط صدا متوقف شود. منتظر میمانید تا در سیستم تیکتینگ سیمیا ثبت شود.)

تیکتینگ سیمیا 2
ضبط صدا و ارسال در تیکتینگ سیمیا

اگر تمام مراحل را به درستی طی نموده باشید مانند شکل زیر صدای شما با تیک سبز رنگ در سیستم تیکتینگ (Ticketing) هوشمند سیمیا بارگذاری خواهد شد.

ارسال صدا در تیکت سیمیا

حال به قسمت ارسال فایل در تیکت سیمیا میشوید.

بایستی در نظر داشته باشید که اگر فایلی را میخواهید برای ما ارسال کنید باید فایلهای مجاز تا حجم 20 مگابایت میتوانید باشند.

انتخاب فیل در سیستم تیکتینگ هوشمند سیمیا

فایل یا فایلهای خود را که انتخاب کردید باید دکمه بارگذاری فایل را کلیک کنید . تا فایلها در سیستم تیکتینگ سیمیا بارگذاری شود.

بارگذاری فایل در تیکت سیمیا

اگر مراحل را به درستی سپری کرده باشد تیک سبز و پیام کامل شد کنار فایلهای شما قرار میگیرد. مانند تصویر زیر.

تایید ارسال فایل در تیکت سیمیا

حال در پایان قسمت تیکتینگ کلیدی به نام ارسال تیکت میباشد که با کلیک بر روی آن تیکت شما برای ما ارسال میگردد و طبق اولویت کارشناسان ما به شما پاسخ خواهند داد. با هر پاسخ کارشناس مربوطه برای شما یک ایمیل و یک SMS ارسال میشود که شامل شناسه پیگیری میباشد.

ارسال تیکت در سیستم هوشمند تیکتینگ سیمیا 8

هنگامی که دکمه ارسال تیکت را کلیک نمودید یک پیام به شما نمایش داده خواهد شد که شامل شناسه پیگیری و مشاهده تیکت میباشد.(البته برای شما شناسه پیگیری SMS و ایمیل خواهد شد) شناسه پیگیری را باید نزد خود داشته باشید جهت پیگیری تیکت و مشاهده تیکت خود. اگر بر روی گزینه مشاهده تیکت کلیک کنید وارد صفحه تیکت خود میشوید و پاسخی که از طرف ما دریافت خواهید کرد را مشاهده میکنید و از آنجا میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مشاهده تیکت ارسال شده سیمیا

اگر بعدا” هم خواستین تیکت خود را پیگیری نمایید و با ما در ارتباط باشید بایستی دکمه پیگیری تیکت را کلیک کنید.

پیگیری تیکت سیمیا

هنگامی که وارد صفحه پیگیری تیکت شدید باید شناشه پیگیری خود را جهت پیگیری وارد نمایید.

شناسه پیگیری تیکتینگ سیمیا

پس از وارد نمودن شناسه پیگیری و کلیک بر روی مشاهده تیکت شما وارد صفحه تیکتینگ خود خواهید شد. که در این صفحه میتوانید پیام متنی ، صوتی که مابرای شما ارسال نمودیم را مشاهده و یا در همین صفحه ادامه صحبت را با ما داشته باشد و در ضمن میتوانید امتیازدهی هم به کارشناس مربوطه داشته باشید.

ارسال پاسخ در تیکت سیمیا

شما جهت ارسال تیکت میتوانید با کلیک بر روی دکمه های زیر با هلدینگ سیمیا و صرافی سیمیا در ارتباط باشید.

مزیت‌های استفاده از سیستم تیکتینگ سیمیا

از جمله مزیت‌های سیستم تیکتینگ هوشمند سیمیا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • به راحتی به تیکت‌های قدیمی‌تر دسترسی دارید.
  • درخواست شما را پیگیری می‌کنیم.
  • وفاداری شما را جلب می‌کنیم.
  • پاسخ‌دهی خودکار داریم.
  • دیگر از ایمیل برای ارسال پیام استفاده نمی‌کنید.
  • اطلاعات شما در دسترس است.

سیستم تیکتینگ چطور عمل می‌کند؟

ticketing simia

برای اینکه بدانیم مکانیسم عمل نرم‌افزار تیکتینگ چطور است، اول باید بدانیم که تیکت چیست؟ هر مطلب و نوشته‌ای در این سیستم، یک موضوع و شماره دارد و تیکت نامیده می‌شود. همچنین سیستم دارای بخشی با عنوان conversation بوده، که شامل یک موضوع و چندین پرسش و پاسخ در همان مورد است. بنابراین با استفاده از این سرویس می‌توان به سوالات پاسخ داده و مشکلات مشتریان را نیز پیگیری کرد.

نحوه ارسال تیکت

برای ارسال تیکت که همان سوال‌مان است، باید مطابق مراحل زیر عمل کنیم:

  1. به حساب کاربری‌تان وارد شوید. یا با امکان ویژه تیکت سیمیا میتوانید به صورت مهمان تیکت ثبت نمایید.
  2. روی گزینه «ارسال تیکت» کلیک کنید.
  3. در پنجره باز شده، بخش مورد نظر خود را که می‎‌خواهید سوال به آن بخش ارسال شود، انتخاب کنید.
  4. در پنجره جدید، عنوان پرسش‌ خود را در قسمت «موضوع» بنویسید.
  5. سوالتان در چه مورد است؟ از بخش «سرویس مربوطه»، سرویس موردنظرتان را انتخاب کنید.
  6. بر اساس میزان «اهمیت»، اولویت سوال خود را انتخاب کنید.
  7. متن پرسش را در بخش «پیام» بنویسید.
  8. برای ضمیمه کردن فایل یا تصویر به تیکت، از بخش ضمیمه، فایل خود را انتخاب کنید.
  9. پس از زدن کد امنیتی دکمه «ارسال» را انتخاب کنید، تا پیام فرستاده شود.

قابلیت های سیستم تیکتینگ

  • سیستم تیکتینگ به جای استفاده از ایمیل برای ارسال و دریافت پیغام‎‌ها، از نرم‌افزار استفاده می‌کند. بنابراین تمامی پیام‌ها به صورت یک‌جا دریافت شده و با دسته بندی پیام‌ها، بدون از دست دادن هیچ پیامی در اسرع وقت به آنها پاسخ می‌دهید.
  • اگر حجم پیام‌ها بالا باشد، امکان پاسخ‌دهی به چندین تیکت توسط یک کارشناس وجود دارد.
  • در سرویس تیکتینگ می‎‌توان میزان اهمیت و اولویت پیام‌ها را تعیین کرد. زیرا در هنگام ارسال تیکت، از کاربر خواسته می‌شود اهمیت تیکت را بر مبنای سرعت پاسخ‌گویی، مشخص کند.
  • در نرم افزار تیکتینگ می‌توانید به صورت همزمان، پیام‌های ارسال شده به بخش‌های مختلف سازمان را یک‌جا مشاهده کنید. همین‌طور می‌توان یک کپی از مکاتبات صورت گرفته را، به ایمیل مشتری ارسال کرد.
  • از امکانات بسیار مهم سامانه تیکتینگ، امکان ارجاع یک پیام از یک بخش به بخش‌های مختلف دیگر سازمان است. در همین بخش امکان گذاشتن یادداشت خصوصی، برای کارشناس مربوطه جهت پیگیری موثرتر نیز وجود دارد.
  • قابلیت مانیتورینگ یکی دیگر از مزایای مهم نرم‌افزار تیکتینگ بوده که کاربر با استفاده از آن، نقص‌های موجود در پرسش و پاسخ‌ها، مشکلات و پاسخ‌های نادرست احتمالی را رفع می‌کند.
  • در این سیستم تمامی مشخصات و اطلاعات مشتریان در دسترس است. این مسئله سبب پاسخ‌گویی سریع‎‌تر شده و در بهبود عملکرد سیستم پشتیبانی از مشتری هم موثر است.
  • محیط تحت وب ارسال تیکت، این امکان را به کاربر می‌دهد که در هر مکان و زمانی فقط به شرط دسترسی به اینترنت، درخواست‌ها و سفارشات خود را پیگیری کند.

ویژگی‌های سیستم تیکتینگ هوشمند سیمیا

simia ticketing

سرویس تیکتینگ دارای شاخصه‌های زیادی بوده که می‌توانید متناسب با نوع کسب‌وکارتان، از آنها استفاده کنید. در ادامه به ویژگی‌های شاخص تیکتینگ سیمیا اشاره کرده‌ایم.
 

پشتیبانی اومنی چنل از مشتریان

ملاقات با مشتریان در کانال‌هایی که ترجیح می‌دهند، یک تجربه خوب و رضایت‌بخش برایشان رقم می‌زند. این کانال‌های ارتباطی می‌تواند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، لایو چت یا تماس تلفنی باشد. حتی ممکن است یک مشتری از چند کانال با شما ارتباط برقرار کند. از هر طریقی که ا مشتری ارتباط دارید، نرم افزار تیکتینگ می‌تواند امکان پشتیبانی از مشتریان را برایتان فراهم کند.

گزارش‌دهی و تجزیه‌وتحلیل

همچنین نرم‌افزار تیکتینگ ویژگی تحلیل اطلاعات و گزارش‌دهی دارد. با توجه به خروجی سیستم می‌توانید میزان پیشرفت خود را در زمینه پاسخ‌دهی و پشتیبانی مشتریان، بسنجید.

به کمک سیستم تیکتینگ می‌توانید براساس معیارها، KPI و بینش مشتریان، گزارشاتی را ارائه دهید که به تصمیم‌گیری درست کمک می‌کنند. به کمک این گزارشات متوجه می‌شوید فروشندگان بیشتر وقت خود را کجا صرف می‌کنند و در نتیجه متوجه می‌شوید منابع اضافی را کجا سرمایه‌گذاری کنید.

مدیریت تیکت

متمرکز کردن ارتباطات باید با ویژگی‌هایی مثل تیکت روتینگ، دسته بندی و تگ کردن همراه باشد تا پشتیبانی مشتری به حداکثر برسد. سیستم تیکتینگ باید به کاربران امکان دسته‌بندی و تگ کردن تیکت‌های ورودی را بدهد. دسته‌ها و تگ‌ها به تیم‌های بزرگ و منسجم اجازه می‌دهند تا فورا تیکت‌های پشتیبانی را با مهارت‌ها و دانش نمایندگان هماهنگ کنند. این ویژگی ها، اطلاعاتی را در اختیار نمایندگان فروش قرار می‌دهند که در رابطه با جایگاه تیکت و مراحلی که باید طی شود، نیاز دارند.

یکپارچگی

یکپارچگی به این معناست که ابتدا اهداف کسب‌وکارتان را به طور کامل تعیین کنید. سپس متناسب با اهداف خود، از قابلیت‌های سرویس تیکتینگ استفاده کنید.

وقتی سیستم تیکتینگ شما به راحتی با انواع ابزارها و اپلیکیشن‌های دیگر ادغام شود، می‌توانید بهترین تجربه را برای مشتری رقم بزنید و خدمات شخصی‌تری به آنها ارائه دهید.
یکپارچه‌سازی به ایجاد یک تجربه مشتری یکسان کمک می‌کند و مانع از دلسردی فروشندگان و مشتریان می‌شود.

اتوماسیون گردش کار

به این معناست که می‌توانید جهت ارسال‌ پیام‌ها به صورت خودکار در یک زمان مشخص، از سیستم استفاده کنید. این مسئله باعث پاسخ‌گویی سریع‌تر، در زمان کوتاه‌تری می‌شود.

خدمات مشتری خودکار، امکان خطای انسانی را کاهش می‌دهد و کمک می‌کند به معیارهای داخلی و خارجی کسب‌وکارتان برسید.
همچنین اتوماسیون به افزایش کارایی و بهره‌وری فروشندگان کمک می‌کند. چون با انجام کارهای تکراری، در وقت فروشندگان صرفه جویی می‌کند.

شیوه پرداخت

در شیوه پرداخت سیمیا سیستم کلیه معاملات و مبادلات با ارزهای دیجیتال توسط بستر صرافی سیمیا انجام میگردد.

شما میتوانید ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در فروشگاه سیمیا را معامله نمایید. و همچنین با همکاری صرافی سیمیا خریدی امن و لذت بخش را تجربه کنید.

شیوه پرداخت

پرداخت ارز دیجیتال

در فروشگاه سیمیا به این مرحله که رسیدین صفحه بصورت هوشمند به صرافی سیمیا وصل میشود و ارز دیجیتالی را که انتخاب نمودین جهت پرداخت مرحله 1 در تصویر پیوست. و در مرحله 2 آدرس والت که بایستی واریز انجام گردد به شما میدهد تا سفارش شما تایید گردد. شایان ذکر است میتوانید QR کد هم اسکن کنید و با کیف پول ارز دیجیتال خود یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

پرداخت

چرا در فروشگاه سیمیا قیمت تومانی درج نشده؟

چون طبق سیاست مدیران شرکت سیمیا سیستم زیرمجموعه هلدینگ سیمیا کلیه معاملات توسط ارزهای دیجیتال انجام میگردد.

قیمت دلاری اجناس در فروشگاه سیمیا بروز میباشد و در موقع خرید به صورت اتوماتیک تبدیل به ارز دیجیتال مورد نظر شما میشود. خریدی لذت بخش و ساده را برای شما به ارمغان میاورد.

فروشگاه سیمیا

شرایط گارانتی سیمیا سیستم

شرایط گارانتی امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا شرکت سیمیا سیستم زیرمجموعه هلدینگ سیمیا مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد. جهت سهولت در پیگیری گارانتی سیستم خود می توانید از طریق شماره

02166389581 و یا فرم تماس هوشمند اقدام نمائید.

شرایط گارانتی

ساعات کاری سیمیا سیستم

در شرکت سیمیا سیستم زیرمجموعه هلدینگ سیمیا : یکشنبه‌ها شرکت تعطیل میباشد. ساعات کاری شرکت از 11 الی 17 میباشد.

شایان ذکر میباشد در روزهای تعطیل خدمات پشتیبانی ارائه میگردد. و همچنین جهت پشتیبانی و مشاوره میتوانید در قسمت تماس با ما بصورت هوشمند با کارشناسان سیمیا سیستم در ارتباط باشید.

ساعات کاری

نرم افزار مرکز تماس سیمیا چیست و چگونه کار می‌کند؟

نرم افزار مرکز تماس سیمیا بر اساس فناوری VoIP طراحی شده است. این نرم افزار تماس‌ها را از طریق شبکه داخلی یا اینترنت به دستگاه‌هایی مانند تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت و تلفن‌های سخت VoIP متصل می‌کند. به بیان دیگر تکنولوژی VoIP صدای آنالوگ را به صفر و یک تبدیل و به صورت دیجیتال در بستر شبکه منتقل می‌کند. نرم افزار مرکز تماس سیمیا هم پس از تشخیص تماس خروجی یا ورودی ، این اطلاعات را به گیت‌وی ویپ یا تلفن‌ها و سایر دستگاه‌های ارتباطی ارسال می‌کند.

مرکز تماس سیمیا

اگر می‌خواهید به مشتریان خود خدمات تلفنی هوشمندانه‌ای ارائه دهید، نرم افزار مرکز تماس سیمیا، دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. بدون اطلاع از آمارها و گزارش‌های تحلیلی، بدون مدیریت اصولی صف‌های تماس، مسیریابی دقیق تماس‌ها و همچنین بدون یکپارچه‌سازی با CRM طبیعتا نمی‌توان مرکز تماس را به درستی مدیریت کرد. بنابراین وجود یک سامانه بروز برای مدیریت مرکز تماس بسیار حائز اهمیت است.

مرکز تماس سیمیا

مهمترین مزایای استفاده از مرکز تماس Simia چیست؟

مرکز تماس Simia
  • عدم محدودیت جغرافیایی

مرکز تماس Simia به دلیل اینکه بر بستر شبکه طراحی شده است، محدودیت‌های جغرافیایی معمول را نخواهد داشت. یعنی شما می‌توانید خارج از شرکت تنها با استفاده از تلفن همراه خود یا لپ‌تاپ شخصی‌تان به سیستم متصل شوید و به تماس‌ها پاسخ دهید. چنین موضوعی کار افراد دورکار را بسیار آسان می‌کند. همچنین همین موضوع نظارت بر تیم‌های دورکار را هم برای مدیران فراهم می‌کند. یعنی فرایند فعالیت مجموعه و نظارت بر عملکرد آن هیچ محدودیت جغرافیایی نخواهد داشت.

  • انعطاف و توسعه‌پذیری نامحدود

فناوری VOIP این امکان را به شما می‌دهد که بدون هزینه اضافی مجموعه خود را گسترش دهید. به عنوان مثال تعداد پرسنل شرکت شما در مدتی کوتاه چندین برابر شده است. در این شرایط تنها چیزی که لازم است پرسنل شما داشته باشند، یک لپ‌تاپ و هدست است تا بتوانند از سامانه مدیریت مرکز تماس ویپ استفاده کنند.

  • هزینه راه‌اندازی و نگهداری پایین

یکی دیگر از ویژگی‌های مرکز تماس Simia که باید به آن اشاره کرد، هزینه راه‌اندازی پایین آن است. این سامانه چون بر پایه فناوری ویپ طراحی شده است، برای راه‌اندازی آن نیازی به سیم‌کشی مجزا و تجهیزات اضافی نخواهند داشت. حتی برا استفاده از آن هم تنها چیزی که لازم است یک کامپیوتر و یک هدست است.

  • ارتباط نامحدود بین شعب با استفاده از فناوری VoIP

از دیگر ویژگی‌هایی مرکز تماس Simia باید به قابلیت ایجاد ارتباط گسترده بین شعب یک سازمان اشاره کرد. سامانه مدیریت مرکز تماس سیمیا این امکان را برای شما فراهم می‌کند که تمام شعب و واحدهای مختلف سازمان خود را با هم مرتبط سازید.

سوالات متداول 2

سوالات متداول ، بخشی جامع در خصوص پرسشهای بیشتر پرسیده شده از ما میباشد.

همچنین بخش سوالات متداول  هلدینگ سیمیا و صرافی سیمیا را میتوانید با کلیک بر روی نامها مشاهده نمایید.

اسکرول به بالا