۱۴۰۳/۲/۲۸
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
سیاست مرجوعی

سیاست مرجوعی و عودت

سیاست مرجوعی 1

سیاست مرجوعی آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های سیمیا سیستم زیر مجموعه هلدینگ سیمیا بوده است و سیمیا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارائه شده در وب‌سایت سیمیا سیستم ، همه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند. دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و تا هفت روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد.

اما اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف سیمیا سیستم همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، سیمیا سیستم ۷ روز فرصت برای بازگشت در نظر گرفته است.

سیاست مرجوعی و عودت سیمیا سیستم

سیاست مرجوعی

سیاست مرجوعی درصورتی که 

  1. سفارش به طور ناقص ارسال شده باشد.
  2. سفارش اشتباه برای مشتری ارسال شود.
  3. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
  4. اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

در خصوص سیاست مرجوعی برای بازگشت کالا ابتدا با کارشناسان سایت سیمیا سیستم تماس بگیرید.کارشناسان ما اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغاز میشود. مشتریان عزیز کالاهای مورد نظر را به همراه فاکتور ازطریق پست به آدرس اعلامی از سوی کارشناس سایت برگشت خواهند داد. به هر دلیلی که اثبات شود که اشتباه از جانب ما بوده است هزینه ی حمل کالای بازگشتی حداکثر تا ۴۸ ساعت در روز های کاری به شما بازپرداخت خواهد شد.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا ارسال شود.در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.

اسکرول به بالا