پشتیبانی ، نگهداری سایت و شبکه سازمانها، شرکتها

شرکت سیمیا سیستم جهت تعمیر، نگهداری و پشتیبانی سیستمهای الکترونیکی و رایانه ای  سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی با کارشناسان مجرب به صورت شبانه روزی اعلام آمادگی  مینماید.پس با اطمینان کامل نگهداری و پشتیبانی سیستمهای رایانه ای و الکترونیکی خود را به ما بسپارید چون ما کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام میدهیم.

مشاهده و دانلود قرارداد پشتیبانی

پشتیبانی شبکه نامحدود 1.png

پشتیبانی شبکه چیست؟

تعریف پشتیبانی شبکه را می توان به مجموعه فعالیت هایی عنوان کرد که برای حفظ اطلاعات یک مجموعه و افزایش عملکرد شبکه انجام می شود.پشتیبانی شبکه سیمیا سیستم به شما تعداد پشتیبانی های شبکه تلفنی، ریموت و حضوری نامحدود ارائه می دهد ولی قبل از آن با اصلاحات درست در بستر شبکه، از بروز بسیاری مشکلات جلوگیری می کند تا مشکلات شما به حداقل برسد و از مراجعه هر باره به آن ها پرهیز کنید! وظیفه ما جلوگیری از دندان درد و خرابی آن است تا درست کردن آن و اعمال هزینه های بیشتر ترمیم! به همین دلیل است که ملاک ما خروجی و کیفیت پشتیبانی شبکه است، نه کمیت و تعداد حضور کارشناس برای رفع مشکلات! بر خلاف دیگر شرکت های پشتیبانی شبکه ما به شما نمی گوییم فقط یک بار در هفته حضور فیزیکی داریم و برای بیش از آن فاکتور اضافه برای شما صادر کنیم بلکه به هر تعدادی که نیاز باشد باید پشتیبانی لازم را ارائه دهیم! این موضوع نشان دهنده کیفیت خدمات پشتیبانی شبکه و اطمینان به خودمان و شماست. قرار نیست مشکلات شما به صفر برسد چون که این موضوع غیر ممکن است اما می توانیم با برنامه درست آن به حداقل ممکن برسانیم!

کارشناس پشتیبانی شبکه اختصاصی 01

کارشناس پشتیبانی شبکه اختصاصی

اگر از خدمات پشتیبانی شبکه شرکت های دیگر استفاده کرده باشید متوجه این موضوع شده اید که وقتی با برخی از آن ها تماس می گیرید هر بار به یک کارشناس جدید متصل می شوید که این موضوع در اکثر مواقع باعث کند شدن پروسه رفع مشکل می شود که دلیل آن عدم تسلط هر کارشناس پشتیبانی شبکه به وضعیت موجود است.سیمیا سیستم این مشکل را برطرف کرده است و شما یک کارشناس اختصاصی برای رفع مشکلات شبکه در اختیار دارید که بر روی وضعیت شبکه شما به طور کامل تسلط دارد و نیاز نیست تا با هر تماس بررسی های طولانی انجام دهد. این موضوع در حالی است که تنها اگر کارشناس مورد نظر در دسترس نبود به یک کارشناس موقت جایگزین متصل می شوید.

Network support company.png

خلاصه چک لیست پشتیبانی شبکه

شرکت خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه کامپیوتری، سرور، سخت افزار و آی تی به صورت 24 ساعته در تهران با مشاوره رایگان و رفع سریع مشکلات آی تی. خلاصه فعالیت های سیمیا سیستم در زیر آمده است:

  • رفع مشکلات شبکه و تجهیزات تشکیل دهنده شبکه کامپیوتری
  • اصلاح زیر ساخت شبکه به صورت استاندارد
  • ارتقا سخت افزاری تمامی تجهیزات مورد استفاده در شبکه
  • حفظ و ارتقا امنیت شبکه در تمامی سطوح
  • افزایش سرعت شبکه و رفع کندی کامپیوتر ها در شبکه
  • مشاوره جهت خرید تجهیزات مورد نیاز شبکه
  • پشتیبانی از تمامی تجهیزات مورد استفاده در شبکه مانند سرور، کامپیوتر، سوئیچ، روتر، مودم، کابل کشی شبکه، شبکه وای فای، ارتباط شعب

تعداد دفعات پشتیبانی شبکه چقدر است؟

سیمیا سیستم با عقد قرارداد پشتیبانی شبکه متعهد می شود در درجه اول مشکلات شبکه قبل از وقوع برطرف شوند و در صورت به وجود آمدن هر مشکلی، این موضوع به سرعت برطرف شود. بنابراین هیچ محدودیتی از بابت تعداد پشتیبانی شبکه به مجموعه ها وجود ندارد و به هر تعدادی که نیاز به پشتیبانی شبکه وجود داشته باشد، توسط سیمیا سیستم قابل انجام است. از همین رو ممکن است در روز های شروع پشتیبانی شبکه نیاز های بیشتری به پشتیبانی داشته باشید اما پس رفع شدن دائمی آن ها به مرور زمان نیاز شما به پشتیبانی شبکه کمتر می شود.

پشتیبانی ریموت نامحدود

سیمیا سیستم با اصلاح ساختار شبکه کامپیوتری مجموعه های درخواست کننده سرویس پشتیبانی شبکه، از وقوع بسیاری از اتفاقات ناگوار جلوگیری می کند و در صورت به وجود آمدن مشکلات غیر قابل پیش بینی، آن ها را از طریق دسترسی از راه دور به واسطه بستر اینترنت، رفع می کند.

پشتیبانی تلفنی نامحدود

در برخی موارد که مشکلات به وجود آمده برای کاربران سطحی باشد، کارشناسان سیمیا سیستم می توانند به صورتی تلفنی نیز کاربر مورد نظر را راهنمایی بکنند تا مشکل کوچک به وجود آمده در کوتاه ترین زمان برطرف شود. قائدتا مشکلاتی که نهایتا 5 دقیقه زمان بر باشند با راهنمایی تلفنی کارشناسان پشتیبانی به کاربر مورد نظر برطرف می شوند.

پشتیبانی حضوری نامحدود

اگر مشکلات غیر قابل پیشی به وجود آمده به واسطه ریموت قابل رفع نبود، نزدیک ترین کارشناس پشتیبانی شبکه برای رفع مشکل به وجود آمده به محل کارفرما اعزام می گردد و بلافاصله پروسه پیگیری مشکل توسط ایشان شروع می شود.

عوامل تاثیر گذار در تعرفه پشتیبانی شبکه

تعداد تجهیزات سخت افزاری

هر چقدر تعداد تجهیزات شبکه بیشتر باشد، وظایف ما برای پشتیبانی از آن ها نیز افزایش می یابد. از مهم ترین این تجهیزات می توان به کامپیوترها، سرورها، پرینترها، سوئیچ ها، اکسزپوینت ها و روتر اشاره کرد.

سرویس های نرم افزاری

هر کدام از سرویس ها و نرم افزار های مورد استفاده در شبکه برای پشتیبانی نیازمند دانش و تجربه مربوط به خود است که می توان به اشتراک پرینتر و فایل، مدیریت مصرف اینترنت، حفظ امنیت شبکه و تهیه بکاپ های منظم زیر اشاره کرد.

پیچیدگی و نوع تجهیزات

نوع تجهیزات سخت افزاری موجود در یک شبکه اهمیت زیادی دارد و هر کدام تخصص، مهارت و تجربه کاری مرتبط به خود را برای پشتیبانی و رفع ایرادات نیاز دارند و این موضوع وابستگی زیادی با علم و تجربه مورد نیاز کارشناسان و متخصصان دارد.

نوع قرارداد پشتیبانی شبکه

منظور از نوع قرارداد پشتیبانی شبکه ساعات و روز های مورد نیاز مجموعه به آنلاین بودن کارشناسان و آمادگی برای رفع خطاهای احتمالی است، چرا که برخی از اصناف ساعات کار بیشتری را نسبت به کسب و کار های عادی دارند و نیازمند قرارداد های پشتیبانی شبکه با روز و ساعت بیشتر می باشند.

موقعیت جغرافیایی

اکثر پروژه های پشتیبانی شبکه سیمیا سیستم در تهران هستند. در صورتی که موقعیت جغرافیایی مجموعه شما در استان تهران نباشد، تعرفه پشتیبانی شبکه مجموعه مورد نظر با توجه به موقعیت کمی افزایش پیدا می کند. لازم به ذکر است سیمیا سیستم برای ارائه برخی خدمات نیاز به حضور در مجموعه دارد.

انواع سرویس های پشتیبانی شبکه

سرویس ۵/۸

این سرویس مناسب ترین و پرطرفدار ترین سرویس پشتیبانی شبکه برای اکثر مجموعه ها محسوب می شود. این نوع از خدمات پشتیبانی شبکه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 17 آماده سرویس دهی به شما می باشد. لازم به ذکر است که سرویس ریموت نیز شامل این سرویس می شود.

سرویس ۷/۱۲

این سرویس برای مجموعه هایی که ساعات بیشتری فعالیت می کنند و سرویس پشتیبانی شبکه 7/12 نیاز آن ها را به طور کامل رفع نمی کند مناسب است، در این نوع از سرویس خدمات پشتیبانی شبکه کارشناسان سیمیا سیستم 7 روز هفته از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده پاسخگویی و رفع مشکلات کارفرمایان هستند.

سرویس ۷/۲۴

سرویس 7/24 کامل ترین خدمات پشتیبانی شبکه سیمیا سیستم است و بیشتر برای کسب و کارهایی که سرویس دهی آن ها همیشگی است ارائه می شود. برای مثال بانک ها و خدماتی که به صورت شبانه روزی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد شامل پشتیبانی سیمیا سیستم می شوند.

پشتیبانی ریموت شبکه شامل چه مواردی می شود؟

بیش از 90 درصد مشکلات شبکه به واسطه ریموت توسط نرم افزاری هایی همچون Any Desk قابل رفع هستند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشکل در پرینت گرفتن کاربران
  • نصب نرم افزار های رایگان که کرک ندارند و قفل شکسته نیستند
  • رفع مشکلات مربوط به ارسال و دریافت ایمیل
  • رفع مشکلات مربوط به عدم دسترسی کاربران به سرویس های مورد استفاده
  • مشکل کندی لحظه ای سیستم ها و شبکه در برخی موارد که باید در همان لحظه رصد شوند
پشتیبانی

پشتیبانی حضوری شبکه در تهران شامل چه مواردی می شود؟

در برخی از موارد بنابر نیاز برخی از کارهای پشتیبانی شبکه به صورت حضوری انجام میشود که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب نرم افزار های کرک شده که نیاز به قطع بودن اینترنت دارند
  • رفع قطعی شبکه و اینترنت
  • رفع ایرادات سخت افزاری
  • ارتقا تجهیزات سخت افزاری
  • آموزش استفاده از سرویس ها به کارکنان
  • انجام تست های مختلف که احتمال قطع شبکه در حین انجام وجود دارد
  • شرکت در جلسات مورد نیاز کارفرما برای رفع مشکلات
راه اندازی استاندارد و اصولی شبکه

پشتیبانی تلفنی شبکه شامل چه مواردی می شود؟

پشتیبانن تلفنی شبکه درصد کمی از موارد نیاز به پشتیبانی را شامل می شود که شامل موارد زیر می شوند:

  • جواب دهی به سوالات کاربران در استفاده از نرم افزار های مختلف
  • درخواست خرید تجهیزات مورد استفاده کاربران
  • اعلام مشکلات فورس به وجود آمده در شبکه
22963015

مهم ترین موارد در قرارداد پشتیبانی شبکه

  • اطلاع رسانی بابت مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری فعلی به کارفرما و رفع عیوب به درخواست ایشان
  • حفظ امنیت شبکه و اطلاعات، جلوگیری از نفوذ و آسیب های داخلی و خارجی
  • ارائه گزارش کار تمامی موارد انجام شده به کارفرمای محترم
  • کنترل دسترسی افراد به منابع سخت افزاری و نرم افزاری به درخواست کارفرما
  • تهیه نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات مجموعه در دوره های مشخص
  • ارائه تمهیدات لازم برای به حداقل رساندن مشکلات نرم افزار و سخت افزاری در آینده
  • آموزش پشتیبانی شبکه مبتدی به کاربران برای استفاده ی بهیه و درست از منابع سخت افزاری و نرم افزاری
  • مشاوره و ارائه راه کارهای سازمانی برای پیشبرد اهداف و گسترش فعالیت های مجموعه
  • پیگیری و هماهنگی جهت رفع عیوب تمامی موارد مربوط به شبکه از جمله اتوماسیون اداری،
    ساعت زنی، سرویس سخت افزاری پرینتر ها و مواردی از این دست

درصورت نیاز به مطلب قرارداد پشتیبانی شبکه مراجعه کنید تا بتوانید جزئیات آن را به طور کامل مطالعه فرمایید.

Computer Network Support Contract.png

چرا پشتیانی سیمیا سیستم؟

  • بیش از 15 سال سابقه مشاوره، راه اندازی و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری
  • تجربه فعالیت با انواع شرکت ها از جمله حسابداری، ساختمانی، بازرگانی، پزشکی، کارخانه ها، موسسات آموزشی و …
  • متعهد به انجام وظایف مربوط به پشتیبانی و نگهداری شبکه مسئولیت پذیر بودن
  • ارائه گزارش های ماهیانه از وضعیت شبکه و کارهای انجام شده و مشکلات موجود به کارفرما
  • بازدید های دوره ای برای اطمینان از صحت عملکرد درست تجهیزات شبکه
  • انجام پشتیبانی شبکه به موقع در مواقع ضروری و مورد نیاز
  • عقد قرارداد پشتیبانی شبکه سفارشی متناسب با نیاز کارفرما
  • ارائه مشاوره شبکه برای پیشبرد درست اهداف در آینده
  • تلاش همیشگی در مسیر کسب رضایت کارفرما

مراحل دریافت خدمات پشتیبانی شبکه

1-تماس و اعلام نیاز و مشکلات شبکه

کافی است تا یک تماس تلفنی برقرار کرده و نیاز های مجموعه خود را عنوان کنید. هر چقدر موارد مورد نیاز مجموعه مورد نظر کامل تر عنوان شود و اطلاعات دقیق تری از مشکلات شبکه مجموعه عنوان شود. همکاران ما بهتر می توانند راهنمایی لازم را به ایشان ارائه دهند.

2- اعلام تعداد تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری

در تماس تلفنی صورت گرفته مهم ترین موضوع اعلام تعداد تجهیزات سخت افزاری نظیر تعداد سرور های فیزیکی، کامپیوتر ها و تجهیزات جانبی تر نظیر روتر، پرینتر ها و اکسس پوینت ها هست، همچنین اطلاعات مربوط به سرویس های مورد استفاده نظیر اشتراک گذاری فایل ها، سرویس های بکاپ، نرم افزارهای مالی و اداری تحت سرور و مواردی از این دست الویت دارند.

3- ارائه قیمت متناسب با اطلاعات دریافتی

با توجه به اطلاعات دریافتی قیمت حدودی پشتیبانی شبکه و همچنین قیمت اصلاح و راه اندازی یک باره قبل از انجام پشتیبانی شبکه اعلام می شود. هر چقدر اطلاعات اعلام شده دقیق تر باشد، بازه قیمت اعلامی نیز می تواند دقیق تر باشد.

4- عقد قرارداد پشتیبانی و بررسی فیزیکی

در صورت موافقت کارفرما با شرایط و قیمت های اعلام شده، کارشناس در مجموعه حاظر شده و قرارداد پشتیبانی شبکه عقد می شود. همچنین بررسی مورد نیاز برای اعتبار سنجی موارد گفته شده و نیاز های مجموعه سنجیده و اعلام می گردد.

دلایل نیاز به شرکت پشتیبانی شبکه

تقریبا تمامی مجموعه هایی که با کامپیوتر فعالیت می کنند برای رفع نیاز و مشکلات خود به شخص یا شرکتی نیاز دارند که موارد مربوطه را برطرف کنند اما پشتیبانی شبکه برای برخی از مجموعه هایی که نیاز های زیر را داشته باشند اهمیت بیشتری پیدا می کند:

  • رفع مشکلات کامپیوتر و شبکه در لحظه
  • حفظ امنیت اطلاعات و جلوگیری از نفوذ غیر مجاز
  • مشاوره در خرید تجهیزات مورد نیاز شبکه
  • حفظ و نگهداری از اطلاعات و تهیه بکاپ های منظم
  • اصلاح زیر ساخت شبکه برای به حداقل رساندن مشکلات
شرکت پشتیبانی شبکه کامپیوتری.png

مزایای خدمات پشتیبانی شبکه و برون سپاری آن

هزینه

استخدام یک متخصص شبکه به عنوان پشتیبان شبکه های کامپیوتری که علم و تجربه ی لازم را داشته باشد می تواند هزینه ی بالایی را به مجموعه ی شما تحمیل کند.

ما در سیمیا سیستم می توانیم با قرارداد پشتیبانی شبکه سالیانه،خدماتی با کیفیت بالاتر را در کنار هزینه ای به مراتب پایین تر ارائه دهیم.

سرعت

اهمیت سرعت پاسخ گویی و رفع مشکلات در پشتیبانی شبکه های کامپیوتری بر کسی پوشیده نیست! لذا متخصصین شبکه برای پاسخگویی به نیاز های شبکه و سرور همیشه در دسترس هستند

پشتیبانان شبکه وظیفه دارند در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت ریموت مشکلات شبکه را برطرف سازند و در مواقع اورژانسی ظرف چند ساعت به محل شرکت کارفرما حاظر شوند.

امنیت

حفظ امنیت و نگهداری اطلاعات در پشتیبانی شبکه از اهمیت زیادی برخوردار است، کنترل مجوز های دسترسی کاربرها و همچنین جلوگیری از نشت اطلاعات یکی از مهم ترین کارها در پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری است.

سیمیا سیستم به خوبی درک کرده و آن را اجرا می کند.

کیفیت

کارمند پشتیبانی شبکه ثابت، علم و تجربه ی محدودی دارد و نمی تواند مانند متخصصین پشتیبانی شبکه ما از آن بخشی از تجربه ی خود که در پروژه های شبکه همزمان دیگر بدست می آورد استفاده کند.

از طرف دیگر ما متناسب با نیاز کارفرما از یک تا چندین کارشناس و متخصص پشتیبانی شکبه در زمینه های تخصصی و متفاوتی از شبکه را به کار می گیریم و هر کاری را به همان متخصص واگذار می کنیم.

تماس

با ارزیابی وضعیت شبکه کامپیوتری موجود، راه کارهای لازم برای جلوگیری از وقوع اتفاقات پیرامون شبکه هاید کامپیوتری را پیش بینی می کنیم شما می توانید بدون نگرانی از بابت پشتیبانی و نگهداری شبکه و مسائل مربوط به آن ها، تنها به رشد برند خود فکر کنید.

پشتیبانی سرور های DL و ML.png

خدمات پشتیبانی شبکه و سرور

خدمات پشتیبانی شبکه و سرور کاملا به یکدیگر وابسته هستند و سرور ها مهم ترین اجزا یک شبکه کامپیوتری به حساب می آیند، چرا که سرور ها در حال سرویس دادن به تمامی کامپیوتر های شبکه هستند و نقض کار آن ها می تواند فعالیت تمامی کامپیوتر ها و افراد را تحت تاثیر قرار دهد.

پشتیبانی سرور ها و نگهداری از آن ها به طور پیش فرض شامل وظایف کارشناس پشتیبانی شبکه است و فرد مورد نظر باید دانش و تجربه کافی برای پشتیبانی از سرور ها را داشته باشد.

اما باید خاطر نشان کرد که موارد تخصصی که بسیار به ندرت پیش می آیند برای رفع مشکل نیاز به ارسال سرور به مراکز تخصصی سرور ها دارند.

خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار

پشتیبانی شبکه و سخت افزار نیز به هم وابستگی زیادی دارند اما فراموش نکنید که بسیاری از کار ها باید به طور تخصصی انجام شود تا بهترین نتیجه در کوتاه ترین زمان حاصل شود. در رابطه پشتیبانی سخت افزار نیز به همین صورت است، کارشناس پشتیبانی شبکه اطلاعات کلی درباره سخت افزار های مختلف دارد و می تواند ایراد های کلی که بیشتر کامپیوتر ها با آن ها مواجه می شوند را شناسایی کند و قطعه جایگزین را خریداری کرده و نسبت به تعویض آن اقدام کند. اما زمانی که ایراد به وجود آمده ایراد رایجی نباشد و قابل شناسایی برای پشتیبانی شبکه نباشد، متخصص سخت افزار باید نسبت به شناسایی ایراد به وجود آمده و رفع آن اقدام کند، برای این کار لازم است تا کارشناس پشتیبانی شبکه اقدامات لازم را برای انتقال به متخصص سخت افزار و انتقال ایراد به وجود آمده و در انتها تحویل گرفتن قطعه را انجام دهد.

پشتیبانی شبکه و سخت افزار ها

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
سیمیا سیستم

ورود به سیمیا سیستم

سیمیا سیستم

ثبت نام در سیمیا سیستم

سیمیا سیستم

فراموشی رمز عبور