- عدم محدودیت جغرافیایی
مرکز تماس Simia به دلیل اینکه بر بستر شبکه طراحی شده است، محدودیتهای جغرافیایی معمول را نخواهد داشت. یعنی شما میتوانید خارج از شرکت تنها با استفاده از تلفن همراه خود یا لپتاپ شخصیتان به سیستم متصل شوید و به تماسها پاسخ دهید. چنین موضوعی کار افراد دورکار را بسیار آسان میکند. همچنین همین موضوع نظارت بر تیمهای دورکار را هم برای مدیران فراهم میکند. یعنی فرایند فعالیت مجموعه و نظارت بر عملکرد آن هیچ محدودیت جغرافیایی نخواهد داشت.
- انعطاف و توسعهپذیری نامحدود
فناوری VOIP این امکان را به شما میدهد که بدون هزینه اضافی مجموعه خود را گسترش دهید. به عنوان مثال تعداد پرسنل شرکت شما در مدتی کوتاه چندین برابر شده است. در این شرایط تنها چیزی که لازم است پرسنل شما داشته باشند، یک لپتاپ و هدست است تا بتوانند از سامانه مدیریت مرکز تماس ویپ استفاده کنند.
- هزینه راهاندازی و نگهداری پایین
یکی دیگر از ویژگیهای مرکز تماس Simia که باید به آن اشاره کرد، هزینه راهاندازی پایین آن است. این سامانه چون بر پایه فناوری ویپ طراحی شده است، برای راهاندازی آن نیازی به سیمکشی مجزا و تجهیزات اضافی نخواهند داشت. حتی برا استفاده از آن هم تنها چیزی که لازم است یک کامپیوتر و یک هدست است.
- ارتباط نامحدود بین شعب با استفاده از فناوری VoIP
از دیگر ویژگیهایی مرکز تماس Simia باید به قابلیت ایجاد ارتباط گسترده بین شعب یک سازمان اشاره کرد. سامانه مدیریت مرکز تماس سیمیا این امکان را برای شما فراهم میکند که تمام شعب و واحدهای مختلف سازمان خود را با هم مرتبط سازید.