با سیمیا سیستم به دنیایی بهتر متصل می شوید

تماس با سیمیا سیستم

در صورت داشتن هر گونه سوال و پشتیبانی در مورد سیمیا سیستم زیر مجموعه هلدینگ سیمیا، می‌توانید از مسیرهای ارتباطی زیر تماس با ما داشته باشید.

contactus تماس با ما

تماس با بخش امور مشتریان

با توجه به حجم بالای تماس ها ممکن است امکان پاسخگویی به تمام درخواست های شما وجود نداشته باشد. لذا خواهشمند است تا جای ممکن سوالات و موارد خود را با فرم ارسال پیام هوشمند که در پایین همین صفحه گنجانده شده با سیمیا سیستم مطرح نمایید.

ساعات کاری : شنبه الی جمعه به غیر از یکشنبه ساعات ۱۱ الی ۱۷

امور مشتریان سیمیا سیستم : ۶۶۳۸۹۵۸۱-۰۲۱

فرم تیکتینگ هوشمند سیمیا

در هر ساعت شبانه روز از طریق سیستم ارسال پیام هوشمند با کارشناسان شرکت سیمیا سیستم می‌توانید در تماس با ما باشید و موارد خود را مطرح نمایید.(شما میتوانید با ارسال فایل های مجاز و ویژگی ضبط صدا و ارسال آن با ما در ارتباط باشید.)

ارسال تیکت جدید

پیگیری تیکت

حتما" پیش از ارسال تیکت، سوالات متداول را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به دپارتمان مربوطه ارسال شود.

برای ارسال تیکت جهت راهنمایی در رابطه با موضوع تیکت شده، لازم است  ابتدا “دپارتمان” را انتخاب نمایید و سپس زیرگروه مربوطه را انتخاب کنید.

تمامی اطلاعات خواسته شده از شما را به صورت دقیق و کامل (شماره موبایل با صفر) جاگذاری نمایید تا کارشناسان پشتیبانی بتوانند به شما اطلاعت لازم را ارائه نمایند.

  • چه مدت زمان لازم است تا تیکت پاسخ داده شود؟

    کارشناسان ما طبق سیاست مدیران شرکت بر اساس اولویت و زمان ثبت تیکت با حوصله و دقیق پاسخ تیکت شما را میدهند.

  • نحوه رسیدگی به تیکت پشتیبانی به چه شکلی میباشد؟

    ابتدا تیکت پشتیبانی توسط کارشناس مربوطه بررسی در صورت لذوم با تیم پشتیبانی مشورت و سپس به شما پاسخ لازم داده میشود. شایان ذکر میباشد در صورتی که از شما اتصال ریموت خواسته شد و مشکل مرتفع نگردید، در اولین زمان ممکن کارشناس پشتیبانی مربوطه حضوری مراجعه مینماید.

  • فروش اجناس و خدمات به چه صورت انجام میگردد؟

    طبق سیاست مدیران شرکت پرداخت کلیه اجناس و سرویسها توسط ارزهای دیجیتال شناخته شده انجام میشود. طبق صورتحساب و فاکتور پرداختی به شما خدمات ارائه میگردد.

  • آیا شما فاکتور رسمی صادر میکنید؟

    بله. طبق درخواست شما فاکتور رسمی صادر میگردد. فقط کافیست در دپارتمان فروش را انتخاب نمایید، سپس مشخصات کامل و کد اقتصادی را در تیکت ذکر نمایید و در نهایت چک باکس فاکتور رسمی را تیک بزنید.

loader
microphone
00 : 00 : 00
stop
حداکثر اندازه: 20 مگابایت
فرمت‌های مجاز: doc, docx, xls, xlsx, jpeg, jpg, png, rar, zip, pdf, wav

آدرس سیمیا سیستم

اسکرول به بالا